Ghiveci de legume

Zilele trecute eram in pana de idei.....nu stiam ce sa fac de mancare.La o inspectie rapida a frigiderului , am constatat ca am o gramada de legume ,dar din fiecare cate putin.........si asa am recurs la aceasta reteta de ghiveci si totodata am facut si curatenie in frigider:))).Ca si ingrediente am folosit: 1 ceapa,1 ardei, 2 rosii, 2 morcovi,4-5 cartofi,1 dovlecel,o mana de fasole verde,o mana de mazare,verdeata.
Am taiat ceapa marunt,am pus-o intr-o cratita cu putin ulei sa se caleasca.Cand a fost sticloasa am adaugat ardeiul si morcovul taiat cubulete.
L-am acoperit cu apa si l-am lasat sa fiarba putin .Cand a fost gata si morcovul am adaugat cartofii taiati si fasolea ,pentru ca fierb un pic mai mult decat restul.Intre timp am pus si rosiile pentru un pic de culoare.Cand au fost fierte pe jumatate ,am adaugat si dovlecelul,mazarea si verdeata.
Am mai adaugat apa si am stins aragazul .Am introdus cratita in cuptor si am lasat sa fiarba pana cand a scazut zeama aproape de tot.Rezultatul a fost pe placul sotului ,care strambase din nas cand i-am spus care e meniul.))))

Am servit cu pulpe de pui ,caci fara carne nu se poate in opinia sotului.))))))

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...