Chiftele de dovlecei

Aceste chiftele de dovlecel sunt una din solutiile mele de mancare buna si rapida.Si cum a venit sezonul dovleceilor ,m-am gandit ca ar merge niste chiftele pentru o cina nepretentioasa,alaturi de rosii ,branza .....merg de minune.Nu sunt greu de facut,nu necesita mult timp si au un gust foarte ,foarte bun pentru cei carora le place dovlecelul.Chiftelele au fost si mai bune si datorita faptului ca dovlecelul este din gradina proprie:))))Pentru aceasta reteta am folosit un dovlecel de marime medie ,pe care l-am curatat si l-am ras pe razatoarea cu ochiuri mari.Am presarat un pic de sare si l-am lasat sa se odihnesca.

 Intre timp am pregatit urmatoarele:1 morcov pe care l-am curatat si l-am ras mai apoi pe razatoarea cu ochiuri mici(pentru un pic de culoare si gust),1 ceapa verde,usturoi dupa gust,2 oua,sare ,piper,pesmet si verdeturi taiate marunt (patrunjel si marar).Dupa ce dovlecelul a lasat apa,l-am stors si mai apoi l-am amestecat cu restul ingredientelor.
Daca compozitia este prea moale se mai poate adauga si un pic de faina.Am pregatit tigaia cu ulei incins ,apoi am luat cu lingura din compozitie.Am format niste chiftele pe care le-am prajit bine pe ambele parti.

 Dupa ce le-am prajit ,le-am scos pe o hartie absorbanta apoi le-am servit cu rosii,branza,ardei.,ridichi....
.......Au  fost o minunatie...

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...