Cartofi noi,innabusiti

In sfarsit a venit si perioada cartofilor noi,pe care i-am asteptat cu nerabdare si la care visam inca de la inceputul anului.Si toate astea ,doar datorita varietatii felurilor de mancare care pot fii pregatite cu cartofi noi si care trebuie sa recunosc ca au o savoare deosebita fata de cartofii pregatiti in fel si chip in restul anului.De fiecare data cand pregatesc acest fel de mancare imi aduc aminte de copilaria mea si implicit de bunica mea,caci ea este cea care ne pregatea acet fel de mancare mie si fratilor mei.Pregatirea acestui fel de mancare nu necesita foarte multa indemanare in bucatarit:)))  doar mult drag si pofta de o mancare tare buuuuuna.:)))).Si acum sa purcedem...........Avem nevoie de o cantitate suficienta de cartofi noi,pe care ai curatam ,spalam si apoi taiem in patru.Acestia  se vor   aseza  intr-o cratita in care am pus un strop de ulei.Dupa ce i-am asezat ,am facut   o gaura in mijlocul lor in care am introdus  urmatoarele:2 morcovi tineri taiati cubulete,o ceapa verde taiata marunt,una bucata radacina patrunjel taiata cubulete,ardei taiat cubulete(eu am folosit din congelator),2 rosii dezpielitate (nu am avut si am pus bulion )si o mana buna de verdeturi respectiv patrunjel si marar.

O data puse aceste ingrediente ,le-am  acoperit cu cartofii dispusi pe margine.Se adauga  si  apa si se pune la fiert.Trebuie avut mare grija sa nu se prinda de fundul vasului ,mai ales ca vor fierbe foarte repede.Cand au fost gata si a scazut zeama la jumatate am stins ochiul aragazului si am zdrobit cartofii pe ici ,pe colo doar atat cat sa se imbine aromele si culorile.
 Am potrivit de sare si piper si am servit o portie generoasa ,alaturi de ficatei de pui si salata verde.Toata lumea a fost fericita,eu ca mi-am satisfacut pofta :)))) si sotul meu, ca a fost mancarea gata ,rapid.:)))Pacat doar ca nu a mai ramas si pe a doua zii.


0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...