Tort delicios cu visine



Am sa incep prin a va spune ca aceasta reteta de tort este o reteta sarbeasca, pe care am primit-o de la o matusa si care este cea mai buna varianta de tort cu fructe pe care eu l-am mancat vreodata.Reteta originala este cu zmeura,dar am incercat si cu fructe de padure,capsuni,visine si pot spune ca este la fel de bun.Este un tort minunat,perfect pentru ocazii deosebite.Dar sa nu mai lungim vorba.....Pentru blat avem nevoie de :16 albuse care se vor bate cu 32 de linguri de zahar si 2 linguri de otet.



Dupa ce am batut bine albusurile se adauga zaharul si cele doua linguri de otet.Se va coace in tava prevazuta cu hartie de copt ,la foc mic pentru 1 ora si 30 minute.Pentru reusita blatului este foarte important sa nu se deschida usa cuptorului in tot acest timp si de asemenea sa nu se incalzeasca cuptorul inninte.O data copt ,blatul va avea o suprafata uscata la exterior care cel mai probabil ca va si crapa(aspectul va fii ca de bezea),iar in interior va fii pufos ca un burete.
 Galbenusurile ramase la care se mai adauga inca 2 oua intregi , 10 linguri de zahar si esenta de vanilie ,se vor fierbe pe aburi.Cand crema s-a racit se va amesteca cu margarina sau unt .Eu am folosit Rama, aproximativ un pachet si jumatate.
Cand s-a racit blatul , se va intinde crema  apoi se pun fructele (visine  in cazul meu).Peste fructe se va pune o pelicula de gelatina pregatita dupa instructiunile de pe ambalaj.

 La final se va orna cu un strat generos de frisca si ciocolata topita dupa gust.Rezultatul final va fii surprinzator in ciuda cantitatii mari de zahar folosite,tortul nu este foarte dulce ,se imbina perfect cu fructele care sunt mai acrisoare .Il recomand tuturor celor care sunt amatori de torturi cu fructe.



              

2 comentarii:



odrobot spunea...

Foarte bun tortul...pot confirma asta..din propria experienta cu el...si cu celalalte:P

Luci spunea...

Multumesc,multumesc:))))

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...