Ciorba de porumbel











Porumbelul ,ca si alternativa la puiul din comert l-am descoperit acum cati-va ani cand am avut ocazia sa mananc supa de porumbel.Spre uimirea mea a fost foarte buna si totodata sanatoasa.Mentionez ca porumbeii sunt de casa din "productie" proprie.Astfel m-am gandit ca daca supa a fost buna ,de ce nu ar fii la fel de bun ori ce fel de preparat cu carne de porumbel.Multumesc cu aceasta ocazie bunicii sotului meu,caci ea este cea care a preparat supa de porumbel.Reteta ciobei este una cat se poate de simpla ,ca la ori ce ciorba avem nevoie de :ceapa,cartofi , morcov,patrunjel(radacina),ardei,bulion,frunze de marar si patrunjel si bineinteles doi porumbei curatati si taiati in bucati.Pentru inceput se caleste ceapa cu ardei in putin ulei,dupa care se adauga radacinoasele taiate in bucati.Cand s-au inmuiat putin se adauga carnea ,se acopera cu apa si se lasa sa fiarba.Carnea de porumbel fiind ff frageda

va fierbe rapid.Se adauga apoi cartofii taiati cubulete,bulionul...se potriveste de sare si piper.Cand s-au fiert cartofii e gata si ciorba noastra.La final se toaca marunt frunzele si se adauga in ciorba dupa ce am stins aragazul.Se poate drege cu smantana....eu nu am avut de data asta.Este o ciorba rapida de vara si foarte gustoasa.

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...