File de Pangasius la cuptor



Aceasta reteta este perfecta pentru atunci cand nu avem prea mult timp la dispozitie pentru gatit.Reteta originala am vazut-o la televizor si mi s-a parut interesanta si m-am gandit ca merita incercata.Ingredientele sunt :file pangasius,5-6 oua,faina,mac,o lamaie,oregano,sare ,piper dupa gust,ulei pentru uns.Pestele se va taia in bucati potrivite si se va aseza intr-o tava in care am pus hartie de copt.Se va aduga sare ,piper, zeama de la jumatate de lamaie si se va unge cu un strop de ulei.Separat se bat ouale ca pentru omleta, se adauga faina(compozitia trebuie sa fie ca pentru clatite doar un pic mai groasa) ,se adauga macul,oregano,sare, piper si zeama de la cealalta jumatate de lamaie.Se toarna compozitia in tava si se da la cuptorul preincalzit pentru 20-30 min.Se poate servi cu ori ce fel de garnitura......eu am ales cartofii natur.Este o reteta delicioasa ce merita incercata.Pofta buna.



0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...