Tort Spirala cu Piersici


De ceva vreme imi doream sa incerc aceasta reteta.Astfel ca in una din zile mi-am facut curaj  si am facut-o.........si iata rezultatul:))).Pentru Blat am folosit:5 oua,8 lg.zahar,2 lg. ulei,2 lg.apa rece,8 lg. faina,2 lg.cacao,praf de copt. Procedeul este ca la orice blat normal......se separa albusele de galbenuse....albusele se bat bine spuma...
Se adauga apoi pe rand restul ingredientelor........
Se coace apoi blatul pana trece de testul scobitorii..
Trebuie sa mentionez ca de data asta am facut portie dubla.......adica 2 blaturi ,de frica ca imi va rezulta un tort minion:))) dar pe viitor nu voi mai proceda la fel.Intre timp ce blatul s-a racit am facut Crema:500 ml .frisca lichida,500 ml iaurt de fructe,5 lg. de zahar,300 gr. piersici din compot.(poate fii orice fruct),3 pl.gelatina.Gelatina am pus-o la hidratat in 200ml. apa rece......
 Frisca am batut-o spuma,am adaugat iaurtul de fructe si apoi piersicile facute pireu.....

Dupa 10 min. am pus gelatina pe baie de aburi ,sa se topeasca si apoi am adaugat-o in crema.Blatul racit ,l-am taiat in 2 pe lungime.......
Si apoi fiecare parte am taiat-o din nou, in 2........
Am pregatit o cratita cu folie ........
Si am trecut la ansamblat.........pe fiecare fasie de blat am pus crema si din loc in loc bucati de piersici.
Si am inceput sa le rulez..........una cate una in jurul celeilalte.......

 Pana cand am epuizat toate fasiile de blat...........le-am acoperit bine cu folie.........
Si am bagat cratita in frigider pana a-2-a zii .Rezultatul a fost pe masura asteptarilor.....


0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...