Prajitura cu Foi de Zahar Ars


Aceasta este una dintre favoritele mele .........o reteta usoara, gustoasa ,exact asa cum imi place mie.Pentru foi am folosit:5 oua,5 lg.zahar,5 lg faina,3 lg.nuca macinata,praf de copt. Am batut albusele spuma cu un praf  de sare......
Cand au fost batute bine, am adaugat si restul ingredientelor.Am amestecat compozitia usor,de jos in sus si am impartit amestecul in 3 .....Au rezultat astfel 3 foi coapte pe dosul tavii.

Pentru crema am folosit:1/2 litru lapte,4 galbenuse,4 lg.faina,150gr.zahar.Am pus laptele la fiert ....cand a inceput sa clocoteasca am adaugat galbenusele frecate cu zahar si apoi cu faina.Crema rezultata a fost ca o budinca.Intre timp am topit 10 lg. de zahar pe care le-am intins rapid pe cele 3 foi.
Cand crema s-a racit ,am amestecat-o cu margarina (Rama).Prajitura se tine in frigider pana a -2-a zii.Rezultatul a fost delicios....


0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...