Mancare de fasole uscata


Reteta am vazut-o intr-o zii la televizor ,fiind recomandata pentru zilele in care tinem post.Eu am adaugat si un pic de savoare ,adica una bucata carnat prajit.:)))).Am inceput cu fasolea pe care am lasat-o sa fiarba apoi am aruncat apa si tot asa de vreo trei ori ,pana cand in final am lasat-o sa clocoteasca bine si fasolea a fost fiarta.
Separat am taiat cubulete 2 morcovi,1 radacina de patrunjel si 1 telina.
Intr-o tigaie am pus o ceapa taiata solzisori pe care am cali-o usor.
Cand ceapa a fost gata am pus si leguminoasele  si am acoperit cu bulion de rosii dizolvat cu un pic de apa. Am pus capacul si le-am lasat sa fiarba incet.
Cand cantitatea de zeama s-a redus la jumatate am adaugat si 1/2 pahar de vin alb sec.Acesta este ingredientul cheie al acestei mancari.Cand au fost patrunse si legumele am dat deoparte tigaia ,am rasturnat amestecul intr-o cratita impreuna cu fasolea si am bagat totul la cuptor.
In cuptor a stat pana cand zeama a scazut de tot si manacarea a prins o aroma deosebita.Am servit-o cu carnati prajiti..........dar se poate si fara .

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...