Budinca de gris


Din dorinta de a mai schimba clasicul gris cu lapte,a rezultat aceasta budinca .Inspiratia a venit tot din aceea carte veche de bucate pe care am gasit-o intamplator prin casa.Pentru acest desert am folosit:1 litru de lapte,6 linguri de gris,1 pahar de zahar,6 oua, 50gr.stafide,un cub de unt.Se fierbe laptele cu un pic de sare si esenta de vanilie.Cand incepe sa clocoteasca se adauga grisul si zaharul si se amesteca energic sa nu se faca cocoloase.
Se separa cele 6 oua , albusurile batandu-se spuma.
 Cand grisul s-a racit de tot, se amesteca cu cele 6 galbenusuri puse pe rand,stafidele si albusurile batute spuma.Se amesteca usor compozitia si se da de-o parte.
In loc de stafide ,am pus lamaie si portocala deshidratata,taiata cubulete. Intr-o cratita am topit 5 linguri de zahar pe care le-am pus rapid in forma de budinca.
Am turnat apoi amestecul de gris,am presarat bucatele de unt  si am copt budinca la foc mic pana s-a rumenit frumos.

Sectiune pentru voi............


0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...