Pilaf de orez


Nu este genul de mancare adorat de sotul meu ,dar' asa din cand in cand merge:)))) '.Avand ceva maruntaie prin congelator ,am zis ca pot face un pilaf ,chiar daca vor fii ceva mutre la masa.))).Pentru inceput am spalat si curatat legumele ,adica: 1 ceapa, 2 morcovi,2 radacini de patrunjel,1 bucata pastarnac,1 ardei.Le-am taiat cubulete si le-am pus intr-o cratita la calit.
Cand s-au inmuiat bine,am adaugat si maruntaiele,respectiv pipote ,inimi si ceva aripi de pui.Le-am acoperit cu apa ,le-am condimentat bine si le-am lasat sa fiarba la foc mic.
Dupa ce au fost aproape fierte,am adugat si o cana de orez pe care l-am spalat innainte.
Dupa ce am adugat orezul ,am stins aragazul......am acoperit cu apa si am pus o mana de patrunjel tocat fin.Cratita cu pricina am introdus-o in cuptor si am lasat-o aprox 30 min.pana cand orezul a fost fiert .Am servit alaturi de gogosari murati.....si s-a dovedit a nu fii,chiar asa o alegere neispirata in aceea zii:)))

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...