Ciorba de fasole cu ciolan


Ciorba de fasole cu ciolan este una dintre ciobele mele preferate si pot sa spun ca de putine ori mi se intampla sa nu mai am rabdare pana e gata mancarea,dar in cazul acestei ciorbe de abia astept sa o savurez.Modul de preparare este relativ simplu,ingredientul principal fiind dragostea:))))Am inceput prin a pune o cana de fasole uscata,la inmuiat in apa rece de seara pana dimineata.
A doua zii ,am pregatit legumele respectiv:o ceapa,2 morcovi,o radacina de patrunjel,o radacina de pastarnac,un gogosar,o rosie dezpielitata si taiata cubulete,2-3 cartofi intregi.De data asta am folosit si ciolan crud si ciolan afumat (ce a mai ramas de la sunca si caruia i-am dat un clocot innainte).
Fasolea am pus-o la fiert separat ,am lasat-o sa dea in clocot si am strecurat-o,operatiunea repetandu-se de 2 ori .Legumele le-am tocat marunt si le-am pus in cucta(oala sub presiune).
Peste legume am adaugat fasolea si apoi ciolanul.
Am potrivit de sare si piper si am acoperit cu apa pana la nivelul indicat in interiorul oalei.Toate bunatatile astea le-am lasat la fiert 2 ore,timp in care fasolea s-a inmuiat de ti se topea in gura,iar carnea a cazut frumos de pe os.Dupa scurgerea celor 2 ore,am deschis capacul oalei si am mai adaugat 2 bucati de usturoi taiat marunt,o frunza de dafin ,un strop de bulion si l-am mai lasat sa mai  dea vreo doua -trei clocote.La final am pus o mana buna de marar.Pofta buna!


0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...