Eclere


Multi ani la rand am incercat diverse variante ale acestui desert ,dar niciodata nu eram pe deplin satisfacuta de rezultatul final.....ba nu cresteau gogosile,ba nu erau goale pe dinnauntru,ba erau tari ca piatra.......pana cand intr-o zii ,am gasit reteta de eclere pe blogul Lisei.www.torturilelissei.blogspot.com.Cand am incercat prima data ,nu eram foarte entuziasmata si asta datorita experientelor anterioare,dar cand am vazut ca de fapt au iesit asa cum trebuia,cum mancasem eu la altii si doar la mine nu ieseau asa:)))))am fost foarte bucuroasa si imi venea sa le fac in fiecare zii.:))) Ingredientele sunt :130 ml apa,150 gr margarina(Ramma),5 oua,200 gr faina.Se pune apa la fiert cu margarina,iar cand incepe se clocoteasca se adauga faina si se amesteca energic ca sa nu se faca cocoloase.
Am lasat amestecul sa se raceasca un pic si am adugat apoi ouale intregi, pe rand.
Am pregatit apoi tava si am incins cuptorul .Forma gogoselelor am facut-o cu ajutorul unei pungi taiata intr-un colt.
Le-am dat frumos la cuptor si le-am lasat sa se coaca pana au capatat o culoare aurie.
Separat am pregatit o budinca de ciocolata neagra (dupa indicatiile de pe plic) si frisca am batut-o bine (aprox .250ml frisca lichida).La final am umplut gogoselele cu budinca si frisca si le-am savurat cu placere.
Din restul de budinca si frisca am facut si un desert la pahar spre bucuria sotului.


0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...