Placinta cu spanac


Din ciclul 'recolta proprie" face parte si acest spanac ,pe care l-am intrebuintat si altfel ,decat clasica mancare de spanac.Astfel a rezultat aceasta placinta care a avut succesul scontat.Am inceput cu spanacul pe care l-am spalat bine........
Intr-o tigaie am pus un strop de ulei la incins si cate-va fire de usturoi verde ,pentru a da aroma uleiului.Cand usturoiul a inceput sa se prajeasca ,l-am scos din tigaie .
Am tocat apoi o mana buna de ceapa verde,pe care am adaugat-o in uleiul aromat........
Cand ceapa a fost gata ,am adaugat si spanacul.Am potrivit de sare si piper si l-am lasat in tigaie pana cand a scazut .
In timp ce spanacul se facea........am ras vreo 300g cascaval ,peste care am adaugat si vreo 4 oua(initial am pus trei dar mai apoi am mai adaugat unul),vreo doua linguri de smantana,sare si piper.
Dupa ce spanacul a fost gata,l-am tocat marunt.........
Si l-am lasat sa se raceasca.......Am pregatit forma de copt si aluatul tartei ( aluat frantuzesc din comert).

Am amestecat apoi spanacul racit cu cascavalul ras si am turnat cu generozitate umplutura........
Din cealalta foaie de aluat ( pachetul era prevazut cu 2 foi) am facut capacul tartei....
Am uns cu un ou batut si am bagat placinta in cuptorul incins aprox.30 min.
Aceasta placinta merge de minune cu un pahar de iaurt,chefir,sana sau smantana in cazul meu.:))

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...