Ciorba de conopida


O reteta simpla de ciorba ,delicioasa ,fara carne .....pentru cei ca si mine care simt nevoia din cand in cand sa mai renunte la carne si sa incerce cava usor si satios.Si cum primavara abunda de legume proaspete ,pentru aceasta reteta am pregatit: 2-3 fire  de ceapa verde,2 morcovi,1 patrujel(radacina),1 conopida ,frunze de patrunjel si marar.Am inceput cu ceapa tocata marunt si pusa la calit cu un strop de ulei.Cand a fost gata am adaugat si restul legumelor,la fel tocate marunt......
Le-am lasat sa fiarba usor,iar cand au fost pe jumatate facute am adaugat si conopida pe care am spalat-o si am rupt-o in bucati,in prealabil....

Am acoperit legumele cu apa si le-am lasat sa fiarba la foc mic.Am potrivit de sare si piper si la final am adaugat o mana buna de verdeturi tocate si o lingura de smantana (se poate folosi si iaurt).A iesit o ciorba usoara, de primavara......numai buna intr-o zii insorita  de Mai..........

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...