Placinta cu fructe


Este o reteta simpla si delicioasa de placinta ,care se potriveste perfect cu o Duminica insorita de inceput de primavara.Pentru aceasta placinta am folosit:un pachet foi de placinta( strudel),2 iaurturi simple mici (sau unul mare),5 oua,1 cana de gris,o cana de ulei,2 cani de zahar,o cana de apa minerala,1 praf de copt si 400-500g fructe.
Albusele se bat spuma cu o cana de zahar .Galbenusurile se amesteca bine cu cealalta cana de zahar.
Peste galbenusuri se adauga si restul ingredientelor,fructele taiate marunt si la final albusurile.Compozitia va fii destul de lichida.
La baza se vor pune trei foi ,apoi cu polonicul am turnat din umplutura ....1 foaie+ umplutura si tot asa pana am terminat pachetul de foi si ultimul strat a fost foaie pe care am uns-o cu un strop de ulei.

Am bagat pacinta in cuptor si intre timp am facut siropul:1 cana de apa am pus-o la fiert cu o cana de zahar.Daca folositi fructe din compot siropul poate fii inlocuit cu zeama din compot incalzita in prealabil!Cand placinta este aproape gata se scoate din cuptor si se taie.Am turnat apoi siropul fierbinte si am mai bagat tava in cuptor pret de cate-va minute.
 E o placinta savuroasa care merita incercata......


0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...