Merdenele


Metoda de preparare a merdenelelor am gasit-o pe blogul Laurei Laurentiu (blog pe care al urmaresc) si care reteta, am gasit-o interesanta.....indeajuns incat sa o incerc azi.Pentru ingrediente am folosit: faina(500g), o lingurita de sare,o lingurita de otet si 300-350ml apa rece.Din aceste ingrediente am facut un aluat......
Care dupa framantare a aratat cam asa......
L-am portionat in bucati de aprox.70 g................
Si au rezultat 15 bile pe care le-am intins cu sucitorul si peste care am pus o cantitate generoasa de untura pe care am amestecat-o un pic in prealabil( cat sa capete consistenta unei creme).Intreaga cantitate de untura pe care am folosit-o a fost de 250g pentru toate cele 15 bile.




Le-am impaturit frumos dupa cum urmeaza.......


Si apoi le-am pus la rece in frigider pentru 1h.
Fiecare bucata am infoliat-o ca sa nu se lipeasca intre ele.Intre timp am pregatit umplutura :Gris fiert in apa cu sare, branza sarata(telemea de oaie) si 1 ou.Cantitatea de gris pe care am folosit-o a fost de 1/2 cana de gris la 400ml apa.Cand e gata trebuie sa arate exact ca si binecunoscutul desert " gris cu lapte".Compozitia rezultata a fost cam asa....
Am uitat sa precizez ca branza si oul le-am adaugat in grisul racit! Dupa scurgerea timpului am trecut la pregatirea merdenelelor ce urmau a fii coapte.....
Am intins o foaie subtire din aluat si am pus in mijloc umplutura.Am ampaturit apoi astfel.....
Si le-am asezat in tava invers decat le-am impaturit ( cu fata in jos)
Le-am bagat in cuptoru incins pana s-au rumenit bine si au arata asa.....
Pofta buna.....


0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...