Ciorba din oase de porc


Acest fel de ciorba al fac destul de des,pentru ca e pe gustul tuturor si pentru ca ne e foarte greu de facut.Am inceput prin a taia o ceapa de marime medie pe care am calit-o cu un strop de ulei.
Cand ceapa a devenit sticloasa am adaugat si restul legumelor taiate cubulete ,respectiv: 2 morcovi,1 patrunjel,1 pastarnac si o mana de ardei din congelator.
Pana ce legumele s-au calit,am spalat bine oasele si le-am taiat in bucati potrivite.
Dupa ce  au fost gata,am adaugat si oasele si am acoperit cu apa.Am lasat sa fiarba la foc mic,timp in care am spumat de cate-va ori ciorba.Pentru un plus de gust si culoare am turnat si un strop de bulion de rosii.
Cand ciorba a fost aproape gata,am adaugat si o mana de orez( spalat in prealabil) ,atat cat sa dea consistenta ciorbei.
Am potrivit de sare si piper si am acrit cu un strop de zeama de la castraveti murati.
La final am pus si o mana buna de patrunjel tocat marunt, cate-va firicele de leustean si o frunza de telina.
Rezultatul a fost o ciorba colorata, acrisoara exact pe gustul meu:)))

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...