Salata de dovlecel


Si cum eram in pana de idei, in una din zilele toride de vara.....m-am gandit sa fac rapid o salata de dovlecel ,care mergea de minune cu rosii si ce mai gasesti prin gradina.Reteta in sine este foarte simpla....se ia una bucata dovlecel ,se curata si se taie in cubulete ,care se pun la fiert in apa cu sare si un strop de otet.
Intre timp am  pregatit  maioneza si am  pisat  usturoiul pe care l-am amestecat mai apoi cu maioneza.
 Cand dovlecelul a fost gata,l-am pus la scurs intr-o strecuratoare si mai apoi l-am zdrobit cu furculita pana a ajuns in faza de pasta.Procedura nu a durat mult,avand in vedere ca dovlecelul era fraged ,a fiert ff repede si deci intreaga operatiune a durat jumatate de ora.
O data pasta  de dovlecel racita,am amestecat-o cu maioneza,am potrivit-o de sare si piper si am servit-o la fel ca si salata de vinete................cu mare pofta:))))








0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...