Ciuspais de dovlecel


Tot din categoria dovlecel .....obisnuiesc sa prestez destul de des acest fel de mancare pentru ca este rapid in primul rand,gustos  si pe placul sotului la ori ce ora .Asadar,am luat dovlecelul( productie proprie) ,L-am curatat si l-am dat prin razatoare,am presarat un pic de sare si l-am lasat sa se odihneasca.

 Intre timp,am pus un strop de ulei intr-o cratita dupa care am adaugat o lingura de faina dizolvata in lapte.

Cand a inceput sa se ingroase,am pus si dovlecelul scurs in prealabil si am completat cu lapte atat cat sa dea cate-va clocote si sa capete consistenta de sos.Am potrivit de sare si piper,dupa care la final am adaugat o lingura zdravana de smantana si un pumn de marar proaspat tocat.Se serveste ca si fel de mancare,alaturi de friptura,carnati sau ori ce poftiti.Eu am ales varianta carnatilor prajiti ,care s-au dovedit a fii foarte inspirata in ziua aceia.


0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...