Dovlecel pane

Din ultima recolta de dovlecei mici si fragezi,m-am gandit ca ar merge in zilele astea caniculare ceva bun de mancare,care nu necesita multa pregatire si care tot o data e foarte satios.Asa am ajuns sa fac dovleceii pane,dupa reteta bunicii mele.Am folosit 2 dovlecei de marime medie,pe care i-am curatat si i-am taiat felii.
Am presarat sare si usturoi taiat marunt(cantitatea de usturoi este in functie de gustul fiecaruia)si i-am dat deoparte.Separat am pregatit compozitia prin care am dat bucatile de dovlecei innainte de prajire.Aceasta compozitie contine :1-2 oua batute bine ,la care am adaugat faina ,sare si lapte.La final trebuie sa fie mai gros un pic decat  aluatul de clatite.
Cand a fost gata, am scuturat bucatile de dovlecel,le-am dat prin faina si apoi prin aluat si le-am pus la prajit pe ambele parti in ulei incins.
Cand au fost gata le-am scos pe un servet absorbant si le-am servit cu mare pofta.Sunt buni atat reci cat si calzi.


0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...