Foi de napolitana cu crema de ciocolata


Desertul relativ simplu din foi de napolitana umplute cu diferite creme,l-am apreciat intotdeauna dar recunosc ca nu am incercat sa-l pregatesc.Nu mi s-a parut o mare filozofie sa umplii niste foi ,drept urmare lasam pe altii sa faca treaba asta si mai apoi sa se laude cu desertul pregatit de ei:))))Pana cand intr-o zii mi-a atras atentia reteta Lissei www.torturilelissei.blogspot.com ,a carei consistenta mi s-a parut ca ar fii pe gustul meu......adica multa ciocolata:)))Astfel ca am luat un pachet de foi de napolitana pe care le-am umplut cu urmatorul amestec:400gr ciocolata neagra,200ml frisca lichida,150gr margarina (Ramma),esente,150gr. biscuiti ,50gr.nuci sau alune.Biscuitii i-am rupt in bucati (cu mana).
Separat am pus intr-o cratita ciocolata impreuna cu frisca si margarina,la topit pe aburi.Nucile le-am taiat cu cutitul si le-am pus peste biscuiti.
Cand s-a mai racit un pic ciocolata,am turnat-o peste biscuiti.Cu acest amestec am umplut foile de napolitana.In reteta originala crema este pusa intre doua foi de napolitana........eu am ales sa folosesc tot pachetul de foi si iata rezultatul..........


0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...