Cotlet de porc la cuptor


Recunosc ca am facut pentru prima data aceasta reteta din dorinta de a mai schimba ceva in meniul de Craciun ,reteta care s-a dovedit a fii foarte inspirata si pe care o voi mai face cu siguranta.Astfel am pregatit o bucata buna de cotlet cu tot cu os,pe care am taiat-o in felii dar nu de tot si pe care am condimentat-o dupa gust.
Am asezat-o intr-o tava unsa cu ulei dupa care am introdus intre feliile de carne cate o felie de cascaval si una de bacon.Am legat bine acest "evantai" cu ata ,am stropit cu un pic de ulei si am dat tava la cuptor acoperita cu folie de aluminiu pentru 2 ore,timp in care am mai verificat din cand in cand sa nu scada zeama .
Rezultatul a incantat papilele gustative ale familiei.....si astfel am trecut friptura la capitolul "de repetat experimentul":)))).Friptura se poate servii cu ori ce fel de garnitura,eu am ales pireu de cartofi cu castraveti murati.Pofta buna!

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...