Salata de ciuperci


Una dintre retetele mele festive ,este si aceasta salata de ciuperci ,pe care o fac deobicei de Craciun si care nu apuca St.Stefan :))).Este foarte usor de pregatit si nu necesita cine stie ce indemanare.Dar sa trec la reteta: se ia una bucata ceapa,se taie marunt si se pune intr-o tigaie cu un strop de ulei,la calit.
Cand incepe sa capete culoarea aurie,se adauga si ciupercile tocate marunt.Eu am folosit ciuperci proaspete dar se pot utiliza si cele din conserva (champignon).
Cantitatea de ciuperci folosita pentru o portie buna ,este de 500g.Dupa ce s-au calit si ciupercile,am potrivit de sare si piper si am adaugat pentru culoare un strop de pasta de ardei.Daca nu aveti pasta de ardei,merge si cu un strop de ketchup dulce.Am amestecat bine si le-am lasat pe foc pana cand a scazut zeama lasata de ciuperci.Cand au fost gata,le-am dat deoparte ....la racit.Separat am pregatit o maioneza ,pe care am amestecat-o cu ciupercile calite si racite de tot!Rezultatul este unul ffff gustos si potrivit pentru cei care nu pot tolera usturoiul sau ceapa in starea lor naturala .Pofta Buna!

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...