Prajitura Albinuta


Pofta de a savura aceasta prajitura ,mi s-a deschis intr-o zii in care frunzaream cuina banateana www.retetecalamama.ro si ce sa vezi.?........am gasit prajitura cu miere de albine,atat de bine cunoscuta tuturor.Nu am mai stat mult pe ganduri si am trecut la treaba.Am pregatit ingredientele pentru foi:600g faina,180g zahar,4 linguri de miere,1 lingura de bicarbonat de sodiu,80g margarina,1 ou si cate-va linguri de lapte pentru a omogeniza compozitia.Pentru crema :250ml lapte ,esenta de vanilie,180gr zahar,1 lingura de miere,80 gr.gris,200gr.unt(margarina)........si la final un borcan de gem acrisor.Pentru foi am pus la fiert margarina,zaharul si mierea pana cand s-au topit.
Dupa ce s-a mai racit un pic amestecul ,am adaugat putin cate putin din faina amestecata cu bicarbonat.Am transferat totul intr-un castron mai mare,am adaugat si oul si am trecut la framantat.
Aluatul obtinut l-am impartin in 4 .
Din fiecare bucata am intins cate o foaie .
Le-am copt pe rand in cuptorul bine incins si au rezultat.........
Pentru crema am pus laptele la fiert impreuna cu zaharul si cu mierea.Cand au dat in clocot am adaugat grisul (daca nu este de ajuns cantitatea de gris se mai poate adauga).Cand s-a racit am amestecat crema cu margarina (Ramma).

Si apoi am montat prajitura........foaie+crema,foaie+gem,foaie+crema,foaie+glazura .Pentru glazura am amestecat zahar pudra cu un strop de ulei ,cacao si cate-va picaturi de apa fierbinte.
Prajitura se taie a -2-a zii!!!

Pofta buna......

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...